Papírové-modely, Logo
Papírové-modely.cz | Databáze fotografií papírových modelů | Počet galerií: 12318, fotek: 313266, komentářů: 7591
ZAREGISTRUJTE SE a vytvořte si vlastní galerie s podporou generování náhledů pro modelářská fóra typu phpBB např.:
nove-okno.gif, 67B papirovemodelarstvi.cz nove-okno.gif, 67B www.modelforum.cz nove-okno.gif, 67B www.cashpick.cz/forum (F1).
DATOVÝ PROSTOR PRO FOTOGRAFIE JE NEOMEZENÝ
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983
but-gall-first.png, 0 kBbut-gall-first.png, 0 kBbut-gall-first.png, 0 kBbut-gall-first.png, 0 kB

LAST UPLOAD 5.3. 2016 19:05:28

Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983

Gravatar

Galerie uživatele

ferrarino
mili(dot)paulus(at)seznam(dot)cz
Počet galerií: 60

Údaje o modelu

Název: Ferrari 126 C3 turbo San Marino 1983

Vydal: MPL team

Autor: ferrarino

Měřítko: 1:6

Kategorie

F1

Progress

Zahájení stavby: 20.10. 2010

Dokončení stavby: 0.0. 0000

DOKONČENO

Návštěvnost

Zobrazeno: 3881x

Hodnocení uživatelů (10)

Chronologie vložžených fotek (103)

05.03. 2016 18 fotek
25.06. 2012 12 fotek
16.12. 2010 19 fotek
12.12. 2010 16 fotek
11.12. 2010 9 fotek
07.12. 2010 8 fotek
03.12. 2010 9 fotek
01.12. 2010 12 fotek

Zobrazit všechny náhledy najednou
Vygenerovat kódy pro phpBB fóra

Komentáře

ferrarino, 25.6. 2012 16:16:16
Model po celkové generálce, hlavně karbonová křídla, nové reklamy a tak...
ferrarino, 17.12. 2010 11:04:23
Byl bych vážně moc rád. Alespon s tebou určitě. Dík
frydek665, 17.12. 2010 07:56:59
Diskutovat můžeš třeba tady, ale asi lepší by to bylo na cashpickově DF. Pravidelně jej navštěvují lidé zapálení pro F1 a určitě by ti dokázali i s lecčím poradit.
ferrarino, 17.12. 2010 07:05:52
samozřejmě. vystřihovánky si dělám sám a tak se bez technických dat neobejdu. Ke každému modelu mám k dispozici asi čtyřicet fotografií detailů,celků jednotlivých segmentů, rentgenové náčrty, monografie,k většině i plánky plastových stavebnic....a pochopitelně rozměry. Netvrdím, že se mi to pokaždé povede naprosto na milimetr, ale veliká snaha je. Navíc každý model má více než tisíc dílů a věř mi, je to úplně jiné, než stavět z koupené vystřihovánky. Ne snažší, ne těžší, jen diametrálně odlišné.... Bohužel. Tohle vlastně nikdo nedělá a tak nemám s kým diskutovat, s kým se radit...
11111, 16.12. 2010 13:13:10
Hezké, velmi hezké. Chtěl bych se zeptat, případně doporučit: Sháníš si ke každému modelu technická data, rozchod kol, rozvor, délku vozu, šířka vozu, výšku vozu... Některé rozměry jako šíře a výška jsou omezená pravidly. Zdá se mi z fotografií že je model disproporční... příliš široký na svou délku. Ale třeba ne, možná klamou fotky...
ferrarino, 15.12. 2010 14:09:32
moc děkuju. Tvé modely jsou taky fantastické... vážně. C4 je v plánu až v roce 03.... aLE MEZI TÍM BUDE PÁR MODELŮ...třeba... 310 B, 801, 312T2,F2007, 555, 312/66....
frydek665, 11.12. 2010 10:36:16
C3 a C4 se mi vždycky moc líbily. Tento Tvůj model vypadá fantasticky. Pohrál si se s ním a máš to zmáknuté do detailů. Jenom k té precizní práci mi trošku nesedí některé, zřejmě ručně psané nápisy (Longines, P. Tambay), ale je to jenom drobňoučká vada na kráse. Super, těším se na C4, doufám, že ji máš taky v plánu.
ferrarino, 8.12. 2010 07:49:17
máš pravdu.těch vad by se našlo určitě víc, ale snažím se. neměl jsem žádné foto kulisy, tak snad proto. Stejně moc děkuji. příští model bude lepší...doufám ( F 310B)...
11111, 7.12. 2010 14:56:09
Ahoj, tvé modely jsou nádherné, jen se mi nezdají dráhy pro kulisu řadící páky... Ve F1 se používala sekvenční převodovka a ta nevyžaduje žádné dráhy pro kulisu. Ovládá se pohybem vpřed a pohybem vzad (řadím nahorů nebo dolů o jeden stupeň). Mám fotky Ferrari 126C3 z muzea a ty to potvrzují. Řadící páka tam je za úrovni volantu a zahnutá směrem do kokpitu.

Vložit komentář

* Jméno

* Kontrola: pět+pět=(slovy)

Vzkaz

Odkazy formátujte: [a]http://www.papirove-modely.cz[/a]

Vybíráme z kategorie F1

Papírové modely
Návštěvnost od 26.6. 2008: 6809914
Dnes: 92
Podmínky použití
Kontaktní formulář
www.papírové-modely.cz
Autor a správce stránek: Petr Šrom
email: info(@)papirove-modely.cz
© 2007 - 2017
NAHORU