LAST UPLOAD 8.3. 2012 00:08:48
Galerie uživatele
Honza Fulkaj(dot)fulka(at)centrum(dot)cz
Počet galerií: 4
Údaje o modelu
Název: Lotus 49B Mk.I, Belgian 1968, Oliver
Vydal: FT
Autor: FT
Měřítko: 1:24
Kategorie
F1
Progress
Zahájení stavby: 1.12. 2011
Dokončení stavby: 7.3. 2012
DOKONČENO
Návštěvnost
Zobrazeno: 4096x
Hodnocení uživatelů (6)
Chronologie vložených fotek (14)
08.03. 2012 4 fotky
28.02. 2012 2 fotky
20.02. 2012 2 fotky
19.02. 2012 6 fotek
Zobrazit všechny náhledy najednouVygenerovat kódy pro phpBB fóra
Komentáře
Honza Fulka, 9.3. 2012 12:59:40
Děkuju Jarku, už jsem Alešovi psal že jsem na tom časově pro lepení dost mizerně, ale pokud v nejbližší době začnu něco nového uřčitě to zkusim prezentovat U Cashpicka, teď ale musim dodělat Tatru, Brabham BT52B, kde už stačí jen kola a zadní křídlo a nakonec tam ještě mám Toleman TG183B, ale ten je tak 50%.
11111, 9.3. 2012 12:10:49
Model vypadá skvěle, dokonce se odvážím říci, že kryt motoru máš natvarovaný z bočního pohledu lépe než Aleš. Podle mne si zvládl jeden z nejsložitějších doutníků a nemáš se vůbec za co stydět. Kabeláž je třeba tvarovat z jemné nitě tak aby neodstávala od vík vačkových hřídelí. Jinak tam kryt nesedne.
Nechceš prezentovat své stavby na Cashpickovi?
Honza Fulka, 8.3. 2012 22:33:27
Děkuju Ali, ale těch chyb je tam ale mnohem mnohem víc, ano kabely ke s svíčkám jsem vynechal záměrně, protože s nimy se mi nedařilo napasovat kryt, ale i tak se mi zdá moc zvednutý, palivové hadičky budu ještě předělávat tak jak to má byt, tedy jednotlivě od každého vstřikovače, takhle se mi lépe nasazoval kryt. celkově jsem spíš nespokojený, protože některé fáze modelu jsem moc uspěchal, něco vypadá v realu líp něco zas hůř, fotky jsou hodně zkreslujicí, na tom taky musim zapracovat.
Ali, 8.3. 2012 15:51:45
Krásná stavba, jediné co bych vytknul je mírně pokroucená trubka chlazení(fotka to možná zveličuje).
Chybí ti káblíky ke svíčkám. Jsou vynechány záměrně?
Zároveň máš i zvláštně řešeny palivové hadičky- je to vše kvůli krytu?